بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Sabtu, 6 November 2010

~~~hadoii~~

hurmmm...sgt tension skarang...tp,maintain cool...cool lh sgt..assigment xterbuat ag..dah la kene anta hari ni..siot betul..dah la siap ugut lagi..geramm teramat nh..kenapa lah perlu ada subjek ni..xleh ke mansuhkan saja dari muka bumi ni?? leceh laaa...kalau vc baru tu nk wat pembaharuan sgt,mansuhkan aje la subjek 2 yg entah apa2 tu..haishhh....ape la aku nk wat skunk...

dah la dy kira ikut gred skunk..mati aku cam gini...kalau wat pon,masalah nk p hantar lak..dah la aku xtaw bilik baru DR 2...grrrr..mmg mencabar keimanan aku btl la dy ni.sbb kan dy la aku jadi malas nk p bila tiba hari selasa..sibuk nk ty gred aku,ty saja xpe lg..tp sibuk nk marah..bg la motivasi cket ke,ape ke, tensen aku..

mmg laa,dy nk sume student dy dapat 3.50..gilas apes..tp,fikir jugak la..kami bukan smart mcm dia..muda2 dah wat phd..mmg la nk amik dy sbg contoh..tp,kalau terlalu menekan sgt,xleh jugak kan..kalau dy jenis sporting,aku xkisah sangat n aku pun xkan 'lari' daripada dia sampai mcm ni sekali

hadooooiii!!! nape la sume ni jadik

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...