بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Rabu, 10 November 2010

~~~sukew n rela u mangsa banjir...







aku bersama skuad puteri saad'dong uum..thanks kak fira for the pic..

apa yg inngin aku katakan ttg 10 hb 11 2010 ialah aku sangat seronok dan enjoy melakukan kerja amal ini bersama kekawan yg lain..iyelah,sampaikan habis kotor satu badan..siap ada corak kat tudung lagi...ditambah pula dgn 'mando' kami yg mmg giler lawaknnyer..xlarat nk gelak dgr lawak spontan dy..hahaha..
tp,the main point u gotong royong ini ialah aku dapat merasai dan belajar pengalaman baru..mmg lah aku x just bantu bersihkan rumah diorg aje.tp,dari situ aku dapat rasa bahawa aku adalah manusia yg bertuah dan bersyukur sgt2..rumah aku kat kelantan tak pernah banjir teruk..kalo setakat naik biasa2 2 adalah...tp,kalo tgk kepada keadaan negeri jelapang padi nih,mmg sgt2 menyentuh hati dan perasaan..bygkan lah kalo kene bersihkan satu rumah,buang sume perabot yg kembung dek tertelan byk air.huh...mmg byk la kene beli baru...yela,bila pk2 balik,xleh ke pembuat perabot ni memikirkan alternatif yg lebih baik supaya perabot2 ni tahan banjir,dan bukan harapkan untung sahaja..haish...dah melalut dah,em..apa pun aku bersimpati dgn mangsa banjir 2..berat mata memandang,berat lagi bahu yg memikul beban...semoga mereka akan terus tabah u teruskan hidup...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...