بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Sabtu, 15 Januari 2011

...saYaa Rinduu...


baru sahari aku tinggalkan si nakal berdua aku tu kat rumah,tapi dah terasa rindu yang teramat kat diorang..iyalah, sebulan kat rumah aku makan,tidur,main,tgk tv, semuanya ngan bebudak tu...salman dan fizah..adik2 bongsu aku yang perempuan dan dan bongsu lelaki.. kadang2 bila ingat balik pasal diorang ni buat aku tersenyum sendiri dan semakin rindukan telatah diorang..kadang2 bergaduh,pas 2 baik balik,pas 2 gaduh..huhu.. biasalah adik - beradik, air yang dicincang tidak akan putus..sebulan kat rumah, aku duk mengadap muka diorang jer hari2..maklumlah,cuti aku bersamaan dengan cuti sekolah diorang..haa..apa lagi,jadi kembar lah jawabnya. aku seronok kat rumah, masak,kemas rumah,basuh kain, ala- ala suri rumah gitu...boleh dikatakan,cukup syarat dah kalo nak kawin..hekhek..tapi kekadang fed-up jugak...
berbalik kat budak berdua ni pulak, aku sayang sangat..rindu sangat..even aku tak pernah tunjuk yang aku sayang..kiranya perangai aku macam abah aku lah..dia sayang tapi tak tunjuk kasih sayang dia..ada cara yang tersendiri walaupun dia garang..hehehe..abah..abah..(menggeleng)..budak bertuahdua orang tu pulak, mmg penyibuk,kalo aku kat bilik, depa masuk bilik,kalo aku kat dapur,diorang masuk dapur,pendek kata macam kembar.tapi bila si berdua ni dah bergusti,aku yang sakit kepalanya..hadoooi...macam2 hal kalo dah tak cukup umur ni..kah..kah..pas 2,kami menerima geng baru, namanya cibu n citam..hehe..kucing2 yang sangat cumel dan manja..memandangkan aku ngn adik2 aku ni mmg peminat kucing,apa lagi, hari2 kejenyer main kucing jer..sampaikan aku ase,kalo kucing tu boleh bercakap,mesti dia kata.." weh manusia, sudah2 lah main dengan aku,penatlah..." heehee..hari2 kami ber5 sentiasa bersama..mmg sangat indah...pas 2,bila dah sampai tarikh balik u,rasa berat pulak nak tinggalkan wajah2 kesayangan hamba ni..huhu...yang paling lucu 2 my little boy 2, cium tgn aku sampai kene air liur dia..eee...aku pun lap balik kat baju dia...hehehe...tak pa adik2 ku...nanti kita jumpa n gaduh lagi..hheeehe..kak chik sayang n rindu korang...muah!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...