بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Jumaat, 11 Februari 2011

AKu dAn HaraPaN


assalam sume...apa khabar..?? wah,rindunya kat incik blog aku ni...hurmm...looks like mcm hepi jer..tapi,hakikatnya,entahlah..mcm xbest jer..xsmangat jer nk teruskan sisa2 sem yang aku rasakan masih panjang berjela2 nih...huhu..aku sampai ke bumi sintok ni pada pkul 5 pagi..alhamdulilah..sumenyer ok..tapi,maybe nasib aku tak baik cket..banyak giler kekalautan yang berlaku pada mlm tu...tambah pulak naik bas..hadoooi...sempit...aku ni dah lah kaki panjang...tempat duduk pulak keras mcm batu...haduihh..kenapalah aku uua yg tercampak ke dalam bas itu...geram..lagi satu pulak beg xleh letak bwh..apa kess??nsb baik aku bwk beg kecik jer.. kalu x mmg amukan tehah lah nt..mwahaha... hurm...dah lah aku ada assiment n kuiz yg perlu dihantar hari isnin dan selasa...bawak balik buku pun mcm hampeh...xbuat pape pun..hahaha..balik umah,mcm selalulah,jadi suri rumah....xpelaa..hurm,,,aku kene rajin2 n xmau malasan dah...bila fikirkan umi ngn abah,semangat aku jadi naik,berkobar2,harap2 aku dapat istiqamah hingga setahun lebih lagi tempoh pengajian aku dan aku dapat menghabiskan pengajian aku dengan cemerlang..amin..xsabar pulak ase nk habis belajar ni..xsabaq nk tgk senyuman family aku pada hari yang penuh bermakna itu...insyaALLAH.....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...