بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Sabtu, 12 Februari 2011

mood


hurmmm...aku xtaw nape hari ini aku tersangat2 moody dan xbersemangat..aku tak tahu lah kemana menghilangnya mood aku tu..aku pun tak tahu..dah panggil dtg balik kat aku pun,ttp xdtg2 ag..aku cuba utk 'mengadakan' semula mood elok aku tu,tapi, entahlah..mcm xdapat jer...mmglah org tgk wjah aku senyum jer,tapi,hati aku...perghhh,sgt2 sengsara..haha...sengsaralah sangat...aku ni xdelah nk jahat sangat...yela,cuba bayangkan kalo aku terbawak sekali moody aku dan perasaan tak bersemangat aku bersama bila aku ngn kekawan...habisss laaa...yela,bila org yg agak 'mesra alam' ni tiba2 diam,confirm la org tahu aku ni ada masalah..aku kdg2 jer 'tertunjuk' moody aku...kalo yg pernah 'terperasan' tu, mintak maaflah yer..aku akui aku mmg cepat mrah..tapi,marah aku cepat reda..aku xkan marah selagi org xpancing 'aura marah' aku..haishhh,apela,mengarut2 jer aku ni...k la,nt mood aku dah balik,aku mai balik jumpa incik blog aku lagi...huhuhu..k....daaaaa...salam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...