بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Selasa, 12 April 2011

====---===> ^_^

assalam
apa khabar...huhu..rindu koram..lama bebeno dah x mencalit sesuatu pada kanvas blogg kecintaan aku ni...hehe
perghh..harini mmg aku akui sgt tensen kerana apa?? kerana sape ag? add drop laa..huh! sangat sakit hati betul...bukan main awal aku ngadap latpop.tetiba aje xlh nad add. panas jiwa betul...huh! mmg masa 2, hanya dengan membuang lappy aku ke bawah saja yg dapat menghilangkan marah aku tu..tp, lappy aku xbersalah lansung laa...


pas tu ada la pulak sorang hamba ALLAH ni yg telah mennyiram minyak ke dalam kuali yg tengah pamas mengelegak ni,..sabar jela...xpe..aQ xkesah pun kau nk ckp apa...
yg penting skrg, alhamdulilah..aku lega n rasa freee cket sbb dah berjaya add 6 subjek..alhamdulilah...TQ ALLAH..walaupun sgala yang dirancang tidak menjadi..tidak mengapa..kita hanya merancang, dan ALLAH jua yang menentukan segalanya....aku terima dgn hati lapang...syukur.

moral of the stori..jgn marah2..



dan....
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.

SENYUM!!! ^___^


K la kawan2, nk g kelas ni..panjang umur kita jumpa lagi...wassalam

salam sayang dari puteri comot ^__^



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...