بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 13 November 2011

murah, mudah & menyedihkan..

salam...
 itulah yg boleh dikatakan dan digambarkan kepada wanita2 zaman skrg..
 MURAH,MUDAH DAN MENYEDIHKAN!!

MURAH sbb xde perasaan malu dan segan utk tayang apa yg xsepatutnya ditayang..berpakaian ttpi bertelanjang..masyaALLAH...

MUDAH sbb dgn sewenang2 n sesuka hati die je pakai baju xcukup kain..mmg lah baju sponsor bagai, tp dah hilang ingatan ker?? ke xperasan ko tu agama Islam??? ke ko selalu ponteng kelas fardu ain msa kecik,sbb tu besar dh jd cm jahil ngat psl agama..xreti ke aurat tu wajib ditutup??? dasar hipokrit seisi semesta

MENYEDIHKAN sbb bende ni adalah berkaitan dgn sesitiviti kite sbg org Islam.. dan sekaligus bile hal2 mcm ni jd, secara tak langsung, menampakkan bahawa terdapatnya kelemahan dlm pemerintahan. selain itu, memburkkan imej Islam itu sendiri..sebab nila setitik, rosak susu sebelanga..@ lebih sesuai, seekor kerbau mmbwa lumpur, taik, semuanya terpalit *peribahasa yg terwujud sbb kegeraman teramat..

p/s ;wahai wanita sekelian alam, jaga dan peliharalah diri dan maruah mu...Dirimu begitu berharga...jgn susutkan 'nilai' mu dgn kejahilan dan kebodohanmu...sayangilah ia...berikanlah pd yg selayaknya,iaitu suamimu...andai kau sudah 'punahkan' ia, apa lagi yg tinggal utk nya???

'wanita itu buka seperti bunga, yg wanginya bisa dicium setiap kumbang..tetapi. wanita itu seperti EMAS, berharga dan MAHAL,,disimpan ditempat tertutup dan tersembunyi dr pandangan agar x dicuri orang..walau jatuh ke dalam lumpur, ia ttp berharaga n xberkurang wlau sedikit pun nilainya...' 





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...