بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Isnin, 12 Julai 2010

kesilapanku...keegoanmu...

entah kenapa, aku tidak tahu. aku melakukannya tanpa disengajakan.sumenya di luar kawalanku..aku tiada terniat untuk mengaibkan sesiapa kerana sesungguhnya aku amat sayangkannya...mana mungkin aku akan melukakan orang yang menghargai aku... namun, aku terdesak..aku melakukannya juga..aku tahu aku silap, tapi aku tetap cuba menjaga hati semua pihak..aku sedih...takut...aku tidak mahu kehilangan insan-insan yang sayangkan aku hanya kerana perkara kecil...namun, keegoannya mengatasi segala..aku hilang punca pabila memikirkan kesilapanku dan dia pula seolah-olah seperti menjauhi aku..aku telah dihukum atas kesilapanku...aku akur...kemaafan adalah dendam terindah..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...