بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Rabu, 8 Disember 2010

saya kawan yang baik ke jahat???



ermmm....entahlah aku sepatutnya tujukan soalan ni kat sape...tapi,kalo dah ada perkataan 'kawan' 2..mestilah kawan kan??....aku ni,entahlah...ramai ke x kawan aku...tspi setakat ni,not bad lah..aku kalu boleh sume org aku nk tego...kiranya aku senang dapat kawan sbb 'agak' peramah lah jugak...hehehe...bukan nk perasan,tp org ckp....
tapi,entahlah....aku kdg2 penah terfikir gak...dalam sume 'kawan' aku 2,seberapa ramai sgt yg suka ngn cara aku..selesa ngn aku??..aku pun xtahu..hanya diorang yg tahu..kalo boleh wat kaji selidik,dah lama aku wat...kalo leh aku nk ty sorang2 jew..
emm,agak2,aku ni kawan yg mcm mana pada korang?? aku ni baik ke x?? ataupun aku ni jahat sangat?? please honest to me....aku xtaw jugak kadang2 perbuatan n kata2 aku ada menyakitkan ati sesiapa terutama kawan2 aku....

aku sebenarnya seorang yang amat menghargai kawan2 dan persahabatan yg terjalin...aku akan sedaya upaya jaga persahabtan 2...senang ckp,bila aku dah sayang.aku sayang sgt2..xkira lah sape2 pn..tapi,kalo org yg sakitkan aku...aku akan cuba bertolak ansur lagi...tapi,kalu dah terlamapu,sorry to say la..
aku kalau boleh, kalau kawan2 ada masalah,aku akan cuba tlg yg termampu..even duit pun,aku akan tlg selagi aku mampu..aku kalau boleh xnak kawan2 aku susah..terutamanya yang rapat dgn aku...aku xnak kehilangan kalian...aku xsanggup.....

aku ingin sekali jadi sebahagian dari sisi suka dan duka kalian....aku ingin menagis bersama kalian dan tersenyum untuk kegembiraan kalian...jangan abaikan aku...jangan lupa kan aku saat kau sedih.jgn pula lupakan aku bila kalian sudah mampu tersenyum...bila aku diam,membisu,menjauh, aku ada sebabnya yang sendiri,aku bukan sengaja abaikan kalian..aku bukan xhargai kalian....maafkan aku andai kalian terasa...aku sayangkan kalian selagi hayat masih ada....

bantulah aku jadi kawan yg baik untuk kalian...dan jika aku bukan kawan yang baik,maafkan aku dan izinkan aku jadi sebahagian dari kesedihan dan kegembiraan kalian..
sekian.......

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam
,baikk

KLIK SINI: TONGKATk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...