بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Isnin, 25 Oktober 2010

alhamdulillah...



aku amat bersyukur pada ALLAH..masalah aku berjaya di selesaikan satu2..itulah kan? kata org, masalah bukan untuk difikirkan,tapi untuk diselesaikan...bila ia difikirkan, mmglah ia akan memberatkan kepala otak, tapi,cuba tenang..istighfar byk2,jgn mudah melatah, insyaALLAH..penyelesaian akan ada..cuma, segalanya terletak pada diri kita sendiri..

aku telah belajar banyak perkara dari masalah2 yang datang ini...belajar supaya lebih tenang dan cool...paling penting sekali,jgn babitkan orang lain dalam masalah kita dan jgn sesekali hukum org lain yg x ada kene mengena dalam masalah kita..umur kita setiap hari semakin meningkiat..sampai bila nk terus dgn sikap tidak matang aku tu kan?? xkan kemana pun..org pun mungkin akan jd menyampah...kita tidak tahu hati perut org lain..walaupun wajah senyum pada kita,siapa tahu,dalam hati sedangmengutuk kita??

aku juga belajar sesuatu,jgn fikir buruk pada org lain sbb aku mungkin jauh lebih teruk dan buruk pada mata orang lain..selalu berfikir rasional dan positif kerana ia kunci kepada penyelesaian masalah..selalu lah senyum kerana senyum itu awet muda dan sedekah....hehehe..syukur padaMu ALLAH...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...