بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Selasa, 19 Oktober 2010

masalah,maslah dan masalah

hari ini aku rasakan cukup - cukup dan teramat tertekan..aku xtaw apa yang harus aku lakukan...aku terpaksa siapkan report yang sepatutnya dibuat oleh setiausaha..aku hairan,kenapa aku? adakah kerana kau dianggap tidak melakukan kerja?? kalau aku tahu akan terjadi begini, tidak akan sesekali aku terima tawaran tu. tapi,nasi dah jadi bubur..dah terlambat tea'ah..

paling menyakitkan,akibat kebodohan aku, hari ni aku terlepas midterm..dahlah 30% dapat..apa nk jadi?? aku cukup2 tertekan..dahlah en.mun xbalas msg aku..aku harap dia akan consider untuk benarkan aku amik..YA ALLAH, bantulah hamba-MU yang penuh kehilafan ini..

tekanan makin dirasai bila report aku dikatakan byk kekurangan..bertambah2 rasanya sakit kepala..apa salahnya kalau dia tlg tambah..aku bukan biasa pun wat keje2 cam ni...rasa cam nk nangis pun ada..sakit hati...lagi pula dengan pertandingan nasyid 21 hb ni..Ya ALLAH...aku xtahan dgn cubaanMU..namun,aku tetap bersyukur, mungkin ini peringatan dariMU kerana aku terlalu lalai. ditambah dgn masalah lelaki ksyg aku tu..masa2 ni jgk dy nak wat hal.

hurm....entahlah..mengeluh tu xbaik..tp,aku terpaksa dengan situasi aku skrg..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...