بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Jumaat, 5 November 2010

~~~06112010~~~





haluuu...jumpa ag...byk kegembiraan yg terjadi pada hari ini..sekurang-kurangnya,kesedihan masalah2 aku dapat dilupakan buat seketika..pertamanya, aku dapat melepaskan tekanan jiwa ku dgn "menyakitkan tekak" bagai nak rak kat padang bola untuk bagi sokongan kat pemain2 kolej aku..hahaha..sgt seronok walaupun penat suara...diorg pun jadi semangat bila tgk penyokong bersemangat..mcm2 ragam semasa kat padang..rasa enjoy sgt2 walaupn team kami kalah..tp.kami menang dari segi sokongan dan moral..

pas2,plg buat aku hepi dan gumbira xterkata ialah dy menelefon aku...sangat2 hepi bila dgr suaranya...akhirnya,rindu ku terubat jua...huhuhu...syg dy sgt...td boleh pulak dy main uji2 aku...kononnya lah...geram gak mula2...tp,xpalah..ada jugak org wat aku geram lepas 'agak lama' menyepi..sungguh, dia kebahagiaanku...semoga perasaan kami xkan berubah hingga ke akhirnya...insyaALLAH..

Hahaha...esok pulak,xsabar nk kembali kepada 'kerja lama' aku...mengasuh budak kecik...suke sgt2..amat mencabar dan letih..lagi2 dapat yg agresif n hypper aktif mcm amir iskandar...penat nak mampus kot...tp,org ckp,pengalaman sebenar sebelum jadi ibu..seronok dapat jaga budak2..lebih2 lg baby...xsabarnye nk tunggu esok..t kita jumpa ya chumel2 sekalian...^__^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...