بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Isnin, 26 September 2011

gigi oh gigi

salam sume...pe kabo?? chat x?...
ok, hari ni gurl2 nk citer sal ape ekkk??? idea banyak neh..tp xtaw nk tulis apa...hehe
ok2, kiter citer ikut susunan...
pagi tadi aku bangun awal ngt walaupun xde clazz hari neh sbb.....
i have an appoiment with dentist...waaaa...so scary...*speaking lah pulak
hari ni kene tampal gg daa...kesinambungan dr part2 yg lepas...
masuk2 PKU, ramai giler org..nsb baik dah wat appoiment *itulah pentingnya appoimnt
tp, kecian kat kengkawan aku yg xboleh nk wat appoiment gara2 pakaian yg xikut etika pemakaian yg ditetapkan oleh U...*sabo jela
doktor yg amik kes aku baik sgt...xterasa dah yg geram masa kat kaunter td..ye2 je die ckp rimas..aku ty pun salah ke? aku ty bukan main elok,cehh..madu aku bagi, racun die balas..*apedaaa...
ok, berbalik kpd doktor yg cantik,tertarik dan the bomb tu..,masa die mesin gg aku tu, aduhhhh..ngilu giler....
tp, nasib baik, lepas tu semuanya berjalan dengan lancar...xde apa2 masalahlah kiranya...
terima kasih buat doktor yg merawat aku....hehehe..*xde modal sebnarnya...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...