بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Khamis, 22 September 2011

sakit gigi T___T

salam....
seksanya sakit gigi ni...balik dari PKU *pusat kesihatan universiti semalam, aku ingatkan dah boleh settle dah masalah gigi aku neh..tp nampaknya kene pergi sekali lagi minggu depan. semalam doktor hanya buat tampalan sementara dulu..mula2 tu xsakit sangat *yeke xsakit??..tapi lepas balik 2, berdenyut2 kat tempat tampal tu..Dr ada bg ubat smlm..ubat tahan sakit ngn antibiotik,niat mmg nk makan sbb seyes sakit ngat..tapi aku simpan dulu niat tu sbb takut nanti aku jadi ngantuk dlm kelas.*padahal xmakan ubat pun ngantuk gak..hehehe...
akhirnya lepas ditahan2 hingga badan terasa macam nak demam, aku pun makanlah ubat. tapi hari aku ase xselasa ngat..gusi aku bengkak...nak makan bende keras pun xleh sbb sakit kalau tersentuh...*uwaaaaa ..
lambatnya minggu depan...aku dah xsanggup tahan sakit..*tetiba gedik lak....






*moral of the story, jaga gigi anda elok2 selagi ia masih sempurna neh..jgn jadi mcm aku..uwaaaa T__T

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...