بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Selasa, 11 Oktober 2011

hari ni 11/10/11

salam.....
apa khabar syg2 semua..hehehe..*sori..gatai naa...ekeke..ala, sekali sekal, boleh kan?? xsemestinya perkataan syg tu hanya utk kekasih je kan?? syg tu meluas kan??so, dalam skop production.. blog FATIHATULZAHRA ni, aku syg readers2 aku...even aku xse glam abg ben ashari ke, birumuda ker, roti kaya ker...aku hargai ngat...
dgn tagline aku, wat blog ni utk suka2 jer, so, suka hati la kan aku mau membebel apa kat sini..hehehe..sape yg nyampah, xsuke,sila bawa diri dari sini skrg * ayat sopan..hehe..
baiklah,, hari ni kan 11/10/11.. tarikh yg sgt cantik selain 11/11/11. tp hari ni bukan nk ckp sal tarikh,tp apa yg berlaku hari ini...so far so gud.alhamdulilah....sbbnya,

  • assiment HRIS part 1 akhirnya settel selepas berkampung kat PKP selama hampir 5 jam..*pergh..lama tu, hari ni dalam sejarah..sbb,plg koman pun aku duk sana 2-3 jam jer kat sana...
  • aku dapat tgk jugak akhirnya citer kesukaan aku, apa lagi, Lagu Cinta Nirmala laa..
  • aku baru terlintas nk bukak www.tv9.com.my..hehe..epi ngat sbb,kalo aku xdpt tgk tv, aku leh tgk on9...best x??? hehehe..sonok beb!!..ekekek
  • yg ni, last kot, sbb aku baru dpt info dr ketua grup aku yg kelas esok cancel..that's meaning, esok aku free sbb dua kelas lagi mmg awal2 lg cancel...hehehe

tp, dalam suka2 pun, ada dukanya gak...sbbnya,
  • nenek suami kpd kakak angkat aku meninggal kul 3.40 td..al-fatihah kpd arwah..moga ditempatkan dlm kalangan org2 yg beriman.aminn
  • salah seorang penyanyi era 60-an iaitu AHMAD JAIS, juga telah meninggal...innalilah...
  • mmg aku xde kelas esok, tp utk lusanya iaitu hari khamis, xberapa nk relex ngat sbb ada 2 kuiz n terpaksa berkejar dr kelas ke kelas yg jauh nk mampus mati.. sbb kelas hari yg kalut ni la, aku tersadung atas tangga...malu kot...hahaha

emm..xde apa dh kot..setakat ni dulu....syg semua..<3..wasalam...

layankan gambo comel ni..thank u pak cik google.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...