بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Jumaat, 7 Oktober 2011

wajah-wajah ahli syurga

 salam...apa khabar semuanya? sudah makan belum??
okey..  baiklah....hari ini FZ a.k.a sayalah..berada dlm mood sedih cket..hurm..bukan apa,ssejak dua menjak neh semakin banyak kes pembuangan  bayi dilaporkan..tu yg dilaporkan..yg xdilaporkan, banyak mana pun kite xtaw..wallhualam...membyangkan dan menunujukkan bahwa kita semakin berada diambang kemusnahan...walaupun negara kita dikatakann sebagai sebuah negara yg maju dan membangun,  namun hakikatnya, dari segi aspek akhlak dan iman, kita adalah yg paling mundur dan teruk..wallahualam...gejala sosial berlaku dgn berleluasanya seolah2 ia adalah perkara normal dlm kehidupan pada hari ini.sangat menakutkan...FZ bukanlah nk mempertikaikan hukuman yg telah ditetapkan oleh kerajaan, namun, cuba kita perhatikan, kekadang, hukuman yg dikenakan langsung tidak releven dgn apa yg telah diperbuat. yang hairannya, kalau kesalahan bunuh, akan dibalas dengan bunuh *tali gantung..itu pun kalau yg betul2 disabitkan dgn kesalahn..tapi seramanai mana @ sebanyak mana mereka yg terlepas ini benar2 xbersalah??
TP, UTK KES PEMBUANGAN BAYI NI, HUKUMN YG DIKENAKAN MASIH XRELEVEN..BUKANKAH MEMBUNUH HUKUMANNYA BUNUH?? SO, C PEMBUNUH2 NEH,MMG WAJIB KENE BUNUH GAK..BABY TU MANUSIA, NYAWA BALAS NYAWA LAH! wallhualam...ermm..berbalik kpd masalah pembuangan bayi, terbaru, seorang bayi telah dicampakkan oleh ibunya dari tingkat 2..betapa hina dan jijiknya manusia ini..sanggup memperlakukan bayi-bayi yg tidak berdosa ini sedemikian...mereka manusia...tidak pernah mintak untuk lahir ke dunia ini...kalau lah mereka tahu, nasib mereka akan sebengini nanti, sudah pastinya mereka tidak mahu  untuk hadir ke dunia semata2 utk dibuang kedalam tong sampah, dicampak dari bangunan,dibakar, dibaling dari kenderaan,.YA ALLAH...betapa hina dan terkutuknya manusia yg memperlakukan bayi2 ini..tidak adakah walau sedikit pun rasa belas ihsan mereka??? tidak takutkah mereka pada azab yang Engkau janjikan?? 





si kecil ini lahir dari rahim yang tidak bertuah....lahir dr rahim manusia tak berperasaan!!!




memang baby ini bertuah sbb masih hidup wlpn dibuang, namun, bagaimana dengan nasib dan masa depannya????






 bayi2 di Palestin dibunuh oleh zionis yg tak berhati,selayaknya mereka2 yg membunuh darah daging sendiri ini boleh dibandingkan kejam dan xberhati perut melebihi zionis laknatullah??

WALAU APAPUN CARA NYAWA SICOMEL2 INI DIRAGUT, MEREKA TETAP WAJAH2 AHLI SYURGA YANG MENJADI KESAYANGAN ALLAH DAN MALAIKAT..YANG AKAN BERTERBANGAN DI AKHIRAT KELAK,MASUK KE SYURGA DARI MANA2 SAJA PINTU YANG MEREKA INGINI...ALANGKAH BAHAGIANYA MEREKA..

p/s; BERPESAN KEARAH KEBAIKAN, MOGA SAMA2 KITA DIBERI HIDAYAH OLEH ALLAH S.W.T




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...