بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Ahad, 22 Julai 2012

tipu sana-tipu sini

Assalamualaikum

hai sume, lama dah tak berblog..huhu..
sekarang kite lihat di media arus perdana, mereka telah menyogok rakyat dan penonton dengan cerita2 'palsu' dan fitnah dan keterlaluan...saya bukan apa,kekadang cukup geram dan kasihan kepada penonton,lebih2 lagi warga tua yang ditipu 'hidup2' oleh mereka..
nilai kewartawanan sudah hilang..suka-suki jer nak tipu pembaca n pendengar....
beliau2 yg terlalu polos akan mudah ditipu daya...tambah2 lagi dekat2 nk PRU ni...actully,sebenarnya ini bukanlah entry pasal politik...tapi just my opinion dengan keadaan semasa di negara kita..


okey,mentang2 la dimiliki penuh oleh kerajaan or depa pro-kerajaan,adakah ia lesen untuk memburukkan pihak yg x pro kpd kerajaan ?? berlakulah secara adil....jujur dan amanah dalam tugas...ingatlah,wang hasil pembohongan itu akan menjadi darah daging.kalau yg dah ada family???

lagi satu,merujuk kepada main tittle sesetengah paper, apa jenis stori pun tidak dapat diketahui motifnya..kekadang tak releven langsung..kekadang dh mcm paper porno jew...eee...yerkk!!..sudah cukup2 sudah...*pinjam lirik nirwana band jap..haha..

okey,sejujurnya,pandangan diriku sebagai pembaca,penonton berita dsb, skrg ni mmg terasa sgt2 meluat nak tgk berita sbb awl2 berita ataupun main storynya hanya berkisar kepada politik,fitnah dll..cukup2 menyakitkan telinga...so,the best way,mmg xkan tgk berita n baca paper yg sama waktu dengannya..* bukan nak jadi katak bwh tempurung okey...di bulan ramadhan yg suci murni ini berhentilah dari menyebarkan kekotoran yg secara tidak langsung mengotorkan bulan mulia ini...ada faham...?? byk2 beramal dan bertaubat*pesanan utk diriku juge...





p/s :selamat menjalani ibadat puasa di hari yg ke-3

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...