بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Jumaat, 20 Mei 2011

harga untuk sebuah kelalaian

salam..
alhamdulilah..bersyukur ke hadrat ilahi kerna mlm ni 20hb may 2011( skrg dah 21 may dah pown) aku dah berjaya melalui ketujuh-tujuh paper dgn jayanya tanpa sebarang masalah..sakit2 biasa tu, biasalah kan? skrg, aku hanya mampu berdoa agar keputusan aku nanti cemerlang..insyaALLAH...tp, tula, agak terkilan sebab aku xleh balik lg..sepatut-patutunya, 21hb kemungkinan aku dah kat rumah..huhuhu..T__T.
tp,aku tepaksa menunda tarikh balik ke bulan 6 sbb aku amik intersesi,, sedihnya,...tp, aku terpaksa kuatkan hati jugak..xlama lg pun....exam dah habis..mood utk packing barang xdtg2 ag..yela, wat pe semangat2 nk packing, bukan balik awal pun..kekawan yg lain masih dlm mood exam..begitu juga rumate aku..
hurmm..nak mengeluh xelok..
tp, inilah harga yg perlu aku bayar sebab aku terlalu leka dulu..
semua perkara aku amik mudah,
xpenah nk serius.
sekarang, aku merasai akibatnya.
cuti aku jd singkat..
padan muka aku..
aku rindu sgt2 ngn family aku...
tp, aku kene korbankan perasaan rindu aku..
aku lakukan semua ni utk mereka semua gak..
supaya keluarga aku terutamanya abah dan umi boleh tersenyum bangga saat aku naik ke pentas menerima segulung ijazah yg dididamkan..
insyaALLAH..
si bongsu ku sudah pandai nk main sms dgn aku..
rindu agaknya..
biasalah...
kat rumah dia rapat ngn aku...
sedih lak asee..
nk kemas brg lak malas..
nk celebrate abis exam pun xde ati..
huhuhu...
xpe2...senior aku penah pesan, hargailah masa kat u ni selagi kita sempat..
bila dah habis nanti, kita akan rindu waktu2 dan saat2 manis bersama kwn2 kat sini..
tambah pulak aku ada setahun lg kat sini..insyaALLAH..
byk dah memori yg tercipta kat sini..
sedar aau tidak..
sem depan pulak aku jd fesi..
lagilah..
kene dtg awal lak...
xsampai seminggu raya kat rumah...
waaaa
:'(
sgt sediss..
ishkk..
ok dah2..
stop dulu..
sat2 ag sambung balik..
k

salam sayangdari puteri umi dan abah..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...