بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Sabtu, 4 Jun 2011

ahmad fedtri yahya & nurul anati ismail

salam..
hari ni aku nk ckp pasal perkahwinan pengacara feveret aku,
AHMAD FEDTRI YAHYA yg telah selamat menadi suami kepada NURUL ANATI ISMAIL dengan sekali lafaz pada 28 mei baru2 ni..
maybe aku dah terlambat nk ckp psl ni sbb dah dah hampir seminggu mereka bergelar suami isteri...
tp, seriously, aku sangat suka dengan apa yang telah mereka ketengahkan melalui perkahwinan mereka..
bagi aku, sangat sweet, simple dan peling penting, penuh dengan keberkatan..
aku pun, insyaALLAH, nk kawin simple2 mcm ni je..
keberkatan tu yg penting..
yela, mcm sesetengah artis ke, atau sape2 jela, masa tunang pun bukan main nak rak,ala2 kawin dah..tp, kawin xlama mana pun..huhu..
bukan semua la cam g2..
harap2 xde..
menyelusuri kisah 'percintaan' mereka berdua ni, sangat manis..
aku suka ngat..
pertemuan pertama mereka adalah di masjid..
dan akhirnya berakhir dgn perkahwinan..
alhamdulilah..
abg fedtri penah ckp dy nk percintaan selepas kahwin..
so sweet..^__^
tu lan kan.bagus abg fedtri ni, senyap2 rupanya berisi..hehe

insyaALLAH...dan paling bertambah suka aku lak, isteri abg fedtri ni, org senegeri aku..
hehe..semoga perkahwinan mereka akan kekal hingga ke syurga..
amin..



Ahmad Fedtri Yahya Kahwin



Ahmad Fedtri Yahya Kahwin


Ahmad Fedtri Yahya Kahwin



Fedtri Kahwin


Fedtri Kahwin


Fedtri Kahwin


Fedtri Kahwin



Fedtri Kahwin


Fedtri Kahwin


Fedtri Kahwin





photo credit to ODISI STUDIO

salam sayang dari puteri umi dan abah ^_^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...