بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Isnin, 13 Jun 2011

my blog


salam...
ok, selalunya sebelum bukak blog aku utk mencoretkan sepatah dua kata,
aku akan tgk n jenguk2 kat dashboard dulu,..nk tgk ape citer yg latest yg diupload oleh bolgger lain yg aku follow..selalunya mmg semuanya menarik dan tertarik, maklumlah, diorang ni blogger's2 yg dah lama dan berpengalaman..mcm aku ni masih baru ag..awal2 kemunculan tu, aku xberapa aktif sgt..skrg je mcm ligat cket..kekadang, 1 hari,2-3 post aku boleh tulis...haha...tp, tgk la nanti bila balik kg, memandangkan kat rumah aku xde kemudahan wireless, so, mmg blog aku ni akan senyap la jugak dlm 2 bulan nanti..ok, salah satu blogger's yg aku kagum ialah ben ashari..yela, folowers die pun dah hampir 20 ribu dah..siapa de kelab ag..terbaik la abg ben..kalau boleh, nak jdik mcm abg ben..tp, mcm mustahil jer,..

haha..xpelah, biarlah abg ben dgn dunia blogger's dia dan aku dgn dunia bloggers aku..aku nak jadi diri sendiri...aku bersyukur dah dgn apa yg aku ada skrg..kembali kpd matlamat asal aku, berblog utk suka2 aje...mcm tagline aku yg lama, 'aku menulis bukan kerna nama, tapi aku menulis kerna rasa cinta, jua rasa rindu di hati"


gambar sekadar hiasan,tQ pak cik goggle*

setakat ini dulu,
sincerly,
***fatihatulzahra***

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...