بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Khamis, 9 Jun 2011

BloG

*gambar sekadar hiasa,tengs pak cik goggle:)

salam...
jumpa lagi kite...sangat rajin menupdate blog sejak dua menjak ni...eyelaa..aku dah 'curang' dgn fb..so, kasih sayang aku sekarang ,hanya tertumpu kat MR.BLOGGER skrg..suka lah tu incik blog ni..hehehe.....ok, berbalik kepada tajuk entry,(sebenarnya tak bertajuk lagipun)hehe..sbb selalunya, lepas aku habiskan entry aku dulu baru aku berikan tajuk...ehehe......
okey, kalau sape2 penah jenguk blog aku, tentu perasan.. blog aku dah berwajah baru..hehe..
sebenarnya, xtukar banyak pun..aku just tkar background jer...warna ceria cket..yg lain2 tu, aku xubah sangat...mcm lagu, aku masih kekalkan lagi lagu yassin...eheee...nak jadi blogger macam abg ben ashari mmg xlayak pun..huhu..sbb aku wat blog ni sebab..entahlah....tapi dah setahun lebih aku terlibat dalam dunia blog ni....awal2 tu, untuk suka2..tgk org ada blog, nk wat gak..tp. seriously,makin lama kat dunia ni, aku makin sayang kat blog aku..ekeke....aku xkisah sgt pun follower ramai atau x, sbb bg aku, tiada paksaan dalam dunia blog..lagi satu, mcm entry2 aku hanya berdasarkan apa yg aku lihat, apa yang aku rasa, apa yang aku lalui, juga ada gak aku selitkan macam motivasi, petua, pasal apa yg berlaku latest..eyela..xnak lah nanti dikatakan mcam katak dibawah tempurung kaca...tahu, tp xnak amik tahu...ehehe...

k
that's all,
sincerly,
fatihatulzahra

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...