بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Isnin, 13 Jun 2011

cita2 aKu

*gambar sekadar hiasan..credit to pak cik google :)

salam...

hurmmm..layan tv jap td. then, tertengoklah iklan baru PTPTN..ok2...citernya cam ni, meh aku ringkaskan. seorang ibu menabung kat ptptn utk anaknya. then, bila anaknya dah besar, n keje, anak itu berjaya dan balas budi ibunya.utk lebih faham, tgk sendiri eaa...hehe..ok, iklan tu, for me, ok..ase tacin gak la sbb lagu latar die lagu ayah dan ibu, nyanyian arwah sudirman hj arshad..
ok, bile dah dgr lagu tu, automatik la teringat kat bonda n ayahanda kat rumah...ehee..harap2 semoga aku berjaya mengenggam segulung ijazah utk mereka..insyaALLAH...ijazah ini adalah untuk insan2 kesayanganku ini...

dan cita2 aku selepas grad ni byk sebenarnya..tp, paling utama, aku nak buka kedai makan..kecik2 dulu..perlahan2..step by step sbb aku mmg dah tekad lepas grad ni, aku xnak keje kerajaan, aku nk keje sendiri...lagi satu, aku nk jadi penulis novel..cita2 aku sejak dr zaman sekolah lagi...tp, belum tercapai ag..harap satu hari nanti, aku berjaya gapai semua ni dulu sblum aku kawin..insyaALLAH, aku nk kawin umur 25 tahun..hehehe...gatai lak...ekeke..

doa ku semoga aku dpt seorang suami yg soleh,yg dpt membimbing aku menjadi lebih baik..dapat menerima aku seadanya...amin....haiashh..tetiba ckp sal kawin lak...ape ke hay?? hak2..sekali sekala..well, umur aku dah 20++ dah, bolehlah pk cket2 sal kawin...hik3..kalau boleh, aku nk cinta selepas kawin. mcm abg fedtri yahya ngn wife dy la..sweet ngat..

credit to pak cik google :)

k la, dah byk merapu merapan ni..hehe...k,

setakat ni dulu,
sincerly,
***fatihatulzahra***

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...