بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Jumaat, 17 Jun 2011

hack


salam...
okeh, kalau perasan beberapa ni heboh memeperkatakan ttg laman web kerjaan yg dihack.oke,aku ni bukan nya pandai ngat nk komen sal bende ni, tapi, aku tahu gak cket2 melalui pembacaan aku dan aku bc melalui blogwalking yg aku lakukan sepanjang minggu ni,..moral of the story yg aku dapat ialah, rakyat tempatan kite sebenarnya bijak dalam penggunaan IT ni..yela, kalau xbijak, cam ne leh masuk web sulit kerajaan kan? tp, kekadang disalah gunakan..tp, xleh salahkan diorang gak kan..sbb maybe diorang nk bg peringatan atau nk 'ajar' pihak2 yg berkaitan yg dilihat semakin melampau..ok, lagi satu, si hackers2 ni xkacau pun web2 persendirian..xde kes ag pun,tp xtaw lak kot2 aku terlepas pandang.nampak sgt depa ni geram ngn pihak kerajaan..aku bukannya nk memihak kpd hackers2 ni, tp apa yg aku ckp adalah sal pemerhatian aku..ehehe..kalau salah jgn mare..saye budak baru belajar..
ok, kat bawah ni adalah list webkerajaan yg kene hack

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...