بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Terdapat ralat dalam alat ini

Selasa, 20 Julai 2010

aku dan bas unic

hari ini aku balik dari kelas..macam biasalh..aku akan bertenggek dekat bus stop untuk tunngu bas memandangkan kelas seterusnya bermula pukul 2. aku pun tunggu drngan penuh kesabaran..tambahan pula tengah puasa. ada kelebihanlh kat situ. aku pun malas nk berebut..iyelah,aku bukannya ada kelas lepas ni,wat apa nk berebut dengan orang yang nak pergi ke kelas kan? akhirya, lepas orang agak lengang, aku pun naik bas datang..dalam hati aku mula risau,bas ni hantar sampai dpp x? ishh..macam mana ni?? bas pn berhenti depan dkg..aku serba salah..nak turun ke x ni? kan nanti dy suh turun pulak..last2..dalam keadaan xsure 2,aku pn amik keputusan turun..kononnya nak jalan kaki..alih2 dah turun 2,aku tengok ada lah dalam 3,4 org yang sedang nail ikut pintu depan..ishhhh....terasa blur pulak..satu kerja lak kene jalan kaki..itulah kalau x yakin ngan keputusan..apa pn,bila ingat peristiwa mcm 2,ak terasa bodoh n kelakar gak..wahahahaha

Isnin, 12 Julai 2010

kesilapanku...keegoanmu...

entah kenapa, aku tidak tahu. aku melakukannya tanpa disengajakan.sumenya di luar kawalanku..aku tiada terniat untuk mengaibkan sesiapa kerana sesungguhnya aku amat sayangkannya...mana mungkin aku akan melukakan orang yang menghargai aku... namun, aku terdesak..aku melakukannya juga..aku tahu aku silap, tapi aku tetap cuba menjaga hati semua pihak..aku sedih...takut...aku tidak mahu kehilangan insan-insan yang sayangkan aku hanya kerana perkara kecil...namun, keegoannya mengatasi segala..aku hilang punca pabila memikirkan kesilapanku dan dia pula seolah-olah seperti menjauhi aku..aku telah dihukum atas kesilapanku...aku akur...kemaafan adalah dendam terindah..

Khamis, 8 Julai 2010

tompok aku

semasa cuti sem baru2 ini, aku telah dihadiahkan dengan seekor kucing oleh nenekku..aku memberinya nama TOMPOK. sungguh comel kucing ini.sekali ku lihat dan amati rupanya persis BUBU,kucing ku yang telah mati dulu..ku amat sayangi Tompok..aku jagainya dengan penuh kasih sayang..memandangkan Tompok masih lagi pada peringkat bayi,aku berusaha sedaya upaya agar dia masih dapat merasa susu walaupun bukan susu ibunya..aku membeli susu dalam tin dan menggunakan bekas eye mo nenekku sebagai botol susunya..alhamdulilah...tompok dapat terimanya perlahan-lahan..aku juga membelikan makanan kucing padanya..memandangkan dia masih kecil dan tidak pandai lagi untuk mengunyah,aku bersama adikku brusaha menghancurkan dan menyuapkan ke mulut Tompok. aku telah memisahkan TOMPOK dari ibunya,jadi akulah perlu bertanggungjawab padanya..Tompok tidur bersama ku..kaami menjadi begitu rapat..dia menggagap aku seperti ibunya..baru2 ini dia jatuh sakit..aku berusaha sedaya upaya u sembuhkan dia dan alhamdulilah,dgn izin Allah dan bantuan keluarga,Tompok sembuh.aku sangat2 sayang padanya..tompok kini semakin besar. 2 bulan telah melabuhkan tirainya..aku terpaksa kembali ke u..ini bermakna aku terpaksa meninggalkan dia lagi..aku terpaksa walau hatiku berat..pada hari aku ingin tinggalkan dia,Tompok seakan mengerti bahawa aku akan tinggalkan dia..dia hy diam melihat aku mengemaskan beg..selalunya waktu dia akan lincah bermain..aku memerhatikannya..ku lihat matanya berkaca aku rasakan pandangannya benar2 berbeza..aku terasa sebak dan menitiskan air mata..tiba waktu untuk aku bertolak,Tompok menghilangkan diri..aku panggil namun tidak muncul2...aku sebak..Tompok seolah2 merajuk dgnku..aku pergi tanpa menatap wajah comel Tompok...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...