بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Jumaat, 7 Oktober 2011

fatihatulzahra dan dude harlino daH beRTUnaNG??


Salam...hehe...apa khabar...jumpa lagi....so far,so gud..gud ker??? hurmmm..malas nk fikir masalah yg datang..so, skunk nk hepi2 jap...boleh x?? boleh lah...eheehe....berbalik kpd tajuk, fatihatulzahra dan dude harlino dah bertunang,dan gambar siapakah yang menghiasi entry kali ni?? jeng22...dan siapa pula fatihatulzahra tu?? artis ker?? perlu ker die nk havoc2 kat cni?? sape lak dude harlino neh??ok, jgn suspen2...biar FZ beritahu..

dude harlino sudah tunangan 
okey, kpd peminat2 dude harlino, jgn terkejut yer...mmg dude harlino dah bertunang ngn fatihatulzahra td..amik berkat hari jumaat katakan..tadi baru jer dude harlino berlepas balik ke indonesia dtg sini semata2 utk majlis pertunangan mereka berdua..mmg, diakui sebelum neh dude harlino sering dikaitkan bercinta dengan asmirandah naysilla mirdad tp itu semua gosip semata2..dude hanya setia pada fatihatulzahra sahaja. dan buktinya, hari ini mereka dah bertunang...tarikh perkahwinan belum ditetapkan lagi..tapi maybe tahun depan..insyaALLAH...

so, desas desus yg menyatakan dude bakal mengakhiri zaman bujangnya dgn asmirandah telah berakhir dengan tersebarnya berita ini.. kpd peminat2 dude, diharap bersabar dan bertenang..nak buat mcm mana, dah jodoh mereka...kita sebahgai peminat,doakan kebahagiaan diorang k..percintaan mereka bermula semasa dude harlino menerima sekeping kad dr cewek yg bernama fatihatulzahra ini.. dan dikhabarkan lepas kahwin nanti dude harlino akan berhenti main sinet atas permintaan tunangannya yang mahu dude meneruskan kariernya sbg pengusaha di syarikat DUFAT SDN BHD..*eleh, padahal jeles.

*tp, seyes,aku still xpuas hati, sape fatihatulzahra tu?? berani2 je die rampas dude harlino aku...cehh..mmg perempuan ni nk kene ngn aku...!!..

hehehehehe....*masa wat enrty neh, mmg aku pun nak tergelak terguling2 sebenarnya. perasan giler aku neh...hahaha
rilek2...sume nih main2 jela,,entry semata2..jgnlah tertipu...fatihatulzahra tu aku ler...hehehee..memang aku minat ngn mamat neh...sori seh...sape yg meluat ngn entry neh, sila tinggalkan skrg..i takut korang muntah hijau sat g atas lappy korang..aku tak tanggung sume tu...hahahhaa..entry nih saje2 jer...bukan niat nk aibkan sesape...okey...hehehe

p/s;hahaha..jangan marah..nanti kene jual..

2 ulasan:

Ery Prihananto berkata...

Akakakakak :D LOL
Teha mengigau niy ><
Jangan mimpi lah tuk dapatkan dude,hihi

..cik faTiha Tea'ah... berkata...

hahaha...aku taw sih...makanya aku hanya suka2 aja wat entry ini..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...