بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Terdapat ralat dalam alat ini

Khamis, 22 September 2011

kehilangan...

Salam...
skrg ni seyes, aku  mg nk mengarang..tp aku xtaw nk karang apa...*otak beku...
hurmm...badan terasa mcm nak demam je, tekak pedih, gigi sakit..huhu..*kene pakej 3 in 1 terus...
takpelah..aku redha dgn apa yg jadi kat aku...gelang yg aku beli ngn hasil duit gaji aku xjumpa2 ag..dulu pun penah hilang sekali...lappy aku lak, hurmmm....sedih ngat...mmg xde rezeki aku nk dpt balik bende tu...tp, aku tetap berharap aku akan dapat balik...syg kowt.aku bukan main elok jaga,*xpenah kene virus pun, alih2 kene curi....dan kehilangan yg paling menyedihkan ialah kematian CICIKO*my luve kitty..kehilangan yang tiada ganti...mengingatkannya bisa membuatkan air mata aku berjujuran jatuh *jiwang lebih nampak....ni pun tgh nangis...huhu

xtahulah kenapa aku agak emo. mungkin org akan kata, kucing je kowt mati, berdepah kat jalan..org leh kata apa saja..tp,aku yg mengalaminya..kehadiran CICIKO istimewa dalam hidup aku...
lantak lah org nk ckp apa...skunk aku xleh langsung tgk kucing, aku akan terus ingat kat CICIKO..* perkara normal utk seseorang yg baru kehilangan kesayangan hati.

apa pun, aku sayang ciciko selamanya...


*ni bukan ciciko aku..gambar sekadar hiasan.tengs pak cik google

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...