بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Terdapat ralat dalam alat ini

Selasa, 19 Jun 2012

cik api,cik tanah,cik air ^^

assalamualaikum (w.b.t)

pernah dengar tak kata2 ini?

sahabat bukan macam papan skate, belum main gilap, dah main pijak….
sahabat juga bukan macam bola sepak, belum dapat kejar ,dah dapat tendang…
sahabat bukan seperti bulu tangkis, belum main pegang, dah main pukul….
tapi sahabat umpama bola ragbi, belum dapat rebut, dah dapat lindungi…
sahabat macam jari, lukanya sembuh sendiri, tapi hilangnya tiada ganti…



yup, sahabat,kawan,teman,kawan karib, ia hampir sama, nmun maksud nya berbeza-beza..
mengikut kefahaman CTeah, seorang sahabat itu tidak seharusnya di cari hanya ketika kita berada dalam kesusahan sahaja..bila kite dah dalam keadaan ok,hepi, senang, sahabat itu ditinggalkan..okey, ini lebih kepada definisi kawan...kalau sahabat,insyaALLAH tak akan buat macam ni...susah,senang,suka,duka dikongsi bersama..

bukan semua yang mendapat 'anugerah' ini...anugerah yang dimaksudkan ialah kasih sayang dan ukhwah dalam persahabatan yang sejati itu...CTeah mendapat anugerah itu melalui beliau-beliau ini...


terima kasih kalian...paling menarik tentang 'kasih-sayang' kami bertiga ialah, CTeah lebih bersifat api,Cja pula bersifat tanah dan Cda lebih bersifat air..*jangan marah eikh korang..tapi mmg betul pun kan?? hehe..kami saling melengkapi antara satu sama lain..memandangkan CTeah ni jenis 'panas' sikit, kekadang Cik air tu yang akan 'siram' airnya..dgn cara lembut..Cik tanah tu pulak, sebelum dia pujuk ke apa, dia suka 'nganyim' dulu..haha..tapi yang selalu kene dgn Cik api nie pulak, Cik tanah tu laa...*yang konon manje..tapi gedik! ^___^

masing2 dah jadi anak dara orang dah, ada tujuan dan cita2 masing2..jadi masa utk kami bersama agak terhad..iyelah...even CTeah dah nak habis, kene praktikal 4 bulan dulu...Cda masih dalam pengajian,dan Cja pulak kunun2 nk g keje...xtaw bile kami boleh kumpul sama2 lagi....

gaduh? sedangkan lidah lagi tergigit,inikan pula dalam persahabatan...tipulah kami xpenah salah faham..walaupun berjauhan,'gaduh2' manja tu tetap ada lah..hahaha..selalunya pemulanya,cuba teka sape?? hehehe...sape Cik api td? hak3...dan selalu jadi mangsa Cik tanah laa...n jadi orang tgh ialah Cik air laa..hehe

dan part paling ditunggu ialah bila kami akan kawin...hehehe...*xpe ok nak pikir ke arah tu,masing2 ke arah tua,bukan ke arah muda..bukan gatai..hahaha..entah sape lah antara kami akan jadi bini orang dulu...hehehe....yang pasti, kami akan gilir jadi pengapit...hehe*wahh,jauh merancang..ekekek

nota kaki : kepada cik air dan cik tanah, semuga persahabatan kita akan kekal selamnya...mcm2 dah kite lalui..persahabatan kita menghampiri 10 tahun dah...terima kasih sbb bersabar dgn 'perangai' aku...tapi, selalunya aku kan selalu jadi penghidup suasana...kan3?? hak3...okey,luv u oll's..


2 ulasan:

Siti Aja berkata...

weeekkkkk....parok2.....
tp i suke...hehehe....thxs laling...walaupun perangai bezzo blako tp kito tetap kukuh sapa la loni....wlupun kito duk jauh, tp kito tetap utuh sapa loni.....gapo2 pn thxs tuk mu nge cikda sbb jd saem aku..

*hok psl kawin 2, aku no commentlah....huhuhu

..cik faTiha Tea'ah... berkata...

haha..kite tgk sape kawin dulu..jeng22...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...