بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Ahad, 5 Disember 2010

aku,exam dan tahun baru hijrah..

malam ni...tepat jam 8.30 malam..aku akan menempuh satu lagi paper..meh aku nk perkenal sikit..nama nyer STID..kodnyer aku luper..hahaha...ia berkenaan ngn teknologi2 laa..yg len2,kalo nk taw,baca sendiri ekk..huihui..lepas exam ni,maknanyaer aku ada satu lagi paper yg tinggal..xsabar rasanya nk balik...huhuhu....
nak balik kunun..exam ni pun dok abih lagi...banyak cantik ang punya muka tea'ah...erkkk,aku mmg cantik pown..2 xdapat dinafikan lagi...hahaha...perasan lebih lak...ishhh,mmg betul pun,tiap2 ciptaan ALLAH 2,ada kecantikan yg tersendiri...kan? kan?
laaa,nk ckp pasal exam tapi duk melalut pasal benda lain lak...hahaha....
ermmm,arap2 exam mlm ni,sume berjalan ngn lancar n sempurna even mlm ni ada solat hajat hujung tahun n nk sambut awal tahun dimana buku amalan kita yg lama akan ditutup dan akan digantikan dgn buku amalan yg baru..begitulah yg pernah aku baca...hurmmm...bila fikir2 balik,adakah amalan aku yg jahat lebih banyak dari yg baik...??? alu akui kadang2 aku hanyut dan leka...
namun,azam tahun baru hijrah aku adalah memperbanyakkn amalan dan ibadat aku..insyaALLAH....semoga aku berjaya dunia dan akhirat...
ermm,sbb exam mlm ni,aku terlepas utk sembahyang hajatnya...ermm,kata org,dimana ada kemahuan,di situ ada jalannya..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...