بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Sabtu, 11 Disember 2010

habis exam daaa....

gambar sekadar hiasan..tidak berkaitan dgn entry..kalu berkait pun,sikit jew..hihi

assalamualaikum..ketemu lagi kite..akhirnya,hari ni aku baru dapat berblog kembali..bukan pe.encik online ni wat hal pulak dah bila aku dh abis exam..masa aku exam,dy ok jew..mmg nk sabotaj aku..gereammm!!..tapi,xpelah..skunk aku dah boleh online dah..2 pun online kat bilik tuan empunya nama 'aku tetap aku' 2..huhuhu...hurm,nk citer pasal apa yer..ok2,kita ckp pasal exam dulu...malam 10hb 2,aku exam osh..alhamdulilah...aku boleh buat...syukur2..walaupun masa cukup2 makan,tapi aku berjaya sudahkan..seronok sgt jawab sampai xsedar masa dh nk habis..bajet nk kuar awal u raikan 'kemerdekaan' aku,tapi sorry la,masa xcukup..hikhik...sabar jelah..xpelah,yg penting boleh jawab kan? kan?
balik je exam...tup2 jadi bibik pulak..haha..
yela,air teh ais yg ku sangkut kat tombol pintu bilik 'aku tetap aku' tu,tiba2 'meletup' pulak...ingat apa lah yg meletup..toleh2 jew,adusss,habis aku....kene lah mop lantai diorang 2...sabo jelaaa...hahaha..xpa2,abis exam kann..
hurm..sampai kat bilik sendiri pulak,nk kemas barang ke x ni..malas lak rasa...balik tu bajet nk online,nk fb,nk berblog..tp,tiba2 xdk line pulakk..so, main game je la keje aku....
ermm,tiba2 terkenag kat kg..iyela,exam habis 10 hb,tp xnk balik terus..ate nye np?? salahkan kemalasan aku laa.sbb malas kemas barang awal2,jd balik 12hb la ko..padan muka!! kesian kat adik yg tunggu..huhuuhu...(T_T)
Xpa2,lambat ke,cepat ke,janji aku balik..hehe..an?an?
tadi dapat berita gembira, kawan aku dapat jadik R.A a.k.a Residentsal Asisstent.. kalo xsilap aku eja cm g2 la..kalo salah jgn marah..hehehe.
bangga beb..kawan baik jadi R.A....peluang2..heheh...xlah,bangga ni,kawan aku tuuu..hikhik..apa pun,tahniah buat dy...moga dy terus suksess..k la,nk sambung kemas barang..esok nk balik..yeeeeehaaaa!!!
ok,setakat ini dulu..
sekian.....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...