بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Terdapat ralat dalam alat ini

Sabtu, 15 Januari 2011

aku nak tido!!!

assalamualaikum.... wah...hampir sebulan jemariku tidak menari di atas papan keyboard lapzi kesayangan ku ini...alang2 dah lama jari aku yang cantik ni tak menari,so,apa lagi...huhuhu pagi tadi dalam pukul 5 pagi,aku telah selamat sampai ke bumi Sintok. walaupun perjalanannya amat meletihkan dan memeningkan kepala aku sebab aku ni mabuk cket..hehe,tapi aku dapat hadapi dengan baik...pagi ni,sampai2 je..aku dah mengacau RA blok aku..ala,yang penah aku citer dulu pasal dia tu..., iaitu kak ima..hehehe...dah dia jer yang aku nampak, apa ag,,,heheh..pas 2 duk merayap ke sana - kemari tanpa arah sambil menunggukan azan subuh berkumandang.dengan sape lagi..ngan dy lah..pas 2,si skyrax baru sampai gak,apa lagi,join venture lah dy..hehe. rumate aku pulak tak sampai2 lagi.padahal dia bertolak tersangatlah awal daripada aku..risau jugak aku dibuatnya..
tak apalah,lagipun aku dah tau keberadaanya lepas msj dy..lega cket..
tapi,bila tgk bilik yang pucat tak berseri ni... haishhhh..malasnya..dah lah petang nanti ada ko-k..dengan bilik belum kemas,barang belum masuk bilik lagi...huuuuuu...penatnya!! baru fikir tu, belum buat ag...dah buat tak tahu lah macam mana...
aku ngantukkkkkk...........

dan tersangat letih!!

aku sangat2 mengantuk dan tersangat2 penat sekarang...tidakkk!!!!!
naman aku kuatkan semangat..kuatkan tekad..nayalakan azam di hati,..cehh! mcm nak masuk pertandingan berlari lah pulak...haha...aku kene kemaskan bilik aku sebelum berkumandang nya azan zohor...p mai p mai,turun naik,turun naik,alhamdulilah..walaupun mata ini sangat2 berat untuk terbuka sekarang,aku tetap katakan kepada mata aku.." sabar...sikit lagi..." dan alhamdulilah,aku berjaya...dan setelah itu,aku mandi dan terus mengambil wudhuk,niatnya, lepas solat,aku nak tidur kejap...tapi,punah impian aku...tiba2,kene panggil p office pulak...aisehhh,jeles betul ngan aku,!! bila lah aku nak lelap ni...sbb kene paksa,aku pun turun jugaklah...adusss..tak lama lagi ko-k..tiba2 terasa berat hati nak pergi...aku nak tidooooo...bila aku boleh tidoooo ni????
hurmmm...sabar jelah...apa pun,malam ni jangan sesiapa yang kacau aku...aku nak tidooooooo...ishkishk.

macam bayi ni...hehehe

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...