بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 16 Januari 2011

someThing AbOut mY mUmmY


ini adalah ibu aku yang tersayang lagi tercinta, namanya norini@ noraini..mesra disapa sebagai kak ni oleh rakan2 nya, mak long oleh anak2 saudara sebelahnya n mak su bagi sebelah abah aku pulak...n anakanda2 nya memanggil umi..tapi, kawan2 baik aku pun dy ajar panggil umi jugak..cucu dy lak panggil tuk umi kot...aku pulak nak suh dia panggil cik ah lah...heheh..cuba teka umur umi aku n berapa? 40? 50? atau mungkin 20..hehe..menipu bebenor la kalo 20,aku ni pun dah 20++ dah..hehe..haa,sebenarnya umi aku ni umur 47 dah..tapi ada org ckp xmcm 47 pun..mcm 30 lebih jer..wah2,betul ke? harap2 aku dapat lah mewarisi awet muda umi aku ni...umi aku dilahirkan tanggal 18 hb april..kiranya dekat dgn abah aku punya birthday,iaitu 17hb april...mmg dah jodoh...hehehe..umi aku ni mmg superb la kalo bab2 masak..boleh dikatakan sume hasil air tangan umi adalah feveret kami adik beradik lah..tapi,abah aku juara masak megi beb..kreatif dan inovatif gitu..hahaha..ibu kepada 8 cahaya mata ini sangat aku sayangi...even aku jarang tunjuk...aku ni,bila depan mata,xlah serancak masa dalam tepon..kalau kat u,hari2 aku tepon...alaa,biasalah kan,mak dengan anak...hehe..
aku ni tak tahu lah,muka aku ikut sapa..nak kata mcm umi lain,mcm lain jer..macam abah pun tak..ermmm,campur kot...hahaha...umi aku putih,aku itam manis mcm abah aku,kalo aku putih mcm umi aku mesti cantik...kan?kan? perasan lah pulak...hehe..adik - beradik aku yg ikut warna kulit umi aku ialah abg sulung aku,pas tu yg no 5,6,7 n bongsu..ish..jeles aku ngn diorg ni...hehehe..tapi itam2 aku pun,itam si tampuk manggis org ckp,main dipandang bertambah manis..wahhh..g2..erkkk? ni entry pasal sape sebenarnya...hehehe..
ok2 berbalik kepada my mummy,kalo ada apa2 hal2 anak2,termasuk aku akan cari n ckp ngn dy..kiranya mcm org tengah lah...sbb kami takut2 manja ngn abah aku yg garang2 manja2 tu..hhehe..kdg2 kene marah jugak sbb xleh nk ckp sendiri..biasalah,anak selalunya akan manja dengan mak dy..kan?kan?
umi sangat menitik beratkan pasal sembahyang n ngaji anak2 dy...alhamdulilahh,aku dah pun khatam al-qur'an...^_^
umi aku sangat minat berniaga sebenarnya..dulu2,masa aku kecik2,penah buka kedai runcit..mula2 majulah..tapi,ada org jeles pulak...lama2 tutup..pas tu bukak kedai makan kecik2,jual goreng pisang,jual nasi, alhamdulilah..laris jugak lah...eyela,sedap kot nasi kerabu n nasi lemak umi aku...aku ingat ag,sorang pak cik ni,hari2 dtg beli nasi kerabu...kalau tutup dy ty kenapa tutup...heheh..tp,ku sangka panas hingga ke petang,rupanya hujan di tengah hari..ada org dengki jugak....huh..entahlah..aku ase umi aku ni jenis tak suka gaduh2 ngn org..tp xtaw la kenapa org suka dengki dengan dy..tak faham aku...sbb tu lah,aku skrg cenderung nak berniaga..cita2 tu nak bukak restoran..nak kembangkan masakan umi aku...insyaALLAH..moga2 dipermudahkan...ermm,nak cerita apa lagi ekk..apa pun,i sayang kat umi...walaupun i jarang tunjuk n tunjuk dengan cara pelik..hehe...


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...