بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 16 Januari 2011

kembali ke sekolah


esok, tanggal 17hb haribulan januari 2011, (ekk,bukan ke hari ni dah 17 ker?)what ever lah...heheh
bakal menyaksikan bermulanya lembaran baru aku sekali lagi sebagai seorang pelajar universiti..esok,pg2 lagi aku ada kelas...org lain sedang enak dibuai mimpi dan aku akan berjuang pergi ke kelas utk menuntut ilmu..hehehe..cam poyo lak..

dan aku telah menerima 2 tempahan u pergi kelas sama2..wahh,glam jugak aku ni..hehhe..sape lagi yg nak g kelas ngn aku? tapi naik bas lah..heheh..

subjek pertama yg akan aku tempuhi sem ini ialah bsmh 3043..aku lupa subjek ape..hehe...esok aku akan berkenal- kenalan dengan lecturer baru aku..entah mcm mana lah orgnya yer?? garang ker dy? baik ker? muda ker? tua ker? hensem ker?haaah! byk songeng lah pulak..entah2 dy xmasuk esok...an? an? semangat tu mmg lah membara bara..tapi,jam nak dekat kul 1 pg dah..tang bila hang nak tidoo ni hah?? esok x terbangun baru taw? (ekkk?? aku marah kat sape ni?)hehehe...xpa2..kene biasakan diri tido lewat dah..nt2 akan sibuk nk wat assignment lah...study lah kan? laaa,aku punya standart mmg lag kul 2..wat pe nak kecoh2?? hehe..

jom kawan2..kita pergi sekolah...hehe...belajar rajin2..nanti boleh pandai..jgn nakal2..dgr ckp cikgu..cikgu suh baca,baca..cikgu suh kira,kira je..jangan lawan...tak baik taw...hehe
ok lahh,puteri comot dah nak beradu ni..esok kita jumpa lagi..selamat malam...assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...