بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Ahad, 29 Mei 2011

masuk hutan sintoQ


salam...bertemu lagi kita dalam ruangan, heboh2, kepoh2..eheeee..
xde maknanya..kwang2...
ok2..seyes22...
ikut tajuk entry,
aku masuk hutan sintok, utk program induksi,
yela, nk jd ajk utk fasilitator pelajar baru,
kene berkorban banyak,,
msa dan tenaga,
jiwa dan raga sekali..
yela, org lain dah balik, aku masih kat sini.
masuk hutan lak tu...
suka tu mmg suka,
tp, penat kot..
terutma tang naik bukit tu..
aduii..
sakit paha aku...
lagi satu, aku relax jer masa redah hutan..
kawan aku siap jerit2 takut pacat naik kaki..
aku siap ckp ape kat dy..
" ala, kau ni, mana ada pacat, sja je psikology kau tu"

alih2 bila dah ilang penat sikit,
aku terasa sesuatu menyucuk kaki kiriku..
sekali aku angkat seluar..
amik kau!!..dah ready nk menyedut darah O aku ni..
haiyaappp!!.sekali aku tarik,
hamik kau!!...

aku pun jalan laa...
tetiba,,,
ai, rasa semacam je kaki kanan..
rasa xsedap hati dah..
ok, stop kejap..
'bissmilahirahmanirahim..."
mak aih..sekali naik 3 ekoQ!
nasib baik aku dah biasa dan dah ada pengalaman..
xde terjerit2 mcm org lain tu..
hihi..
tp, xtakut sgt pun, geli 2 tetap ada..
nak buang tu, guna daun..
eeee...
geli dowhh..yela, pacat hutan...
sejibik mcm lintah corak dy...
euwwww..xmau..xmau..




gambar sekadar hiasan..ni bukan kaki i taw..haha


ni lintah kg @ bendang


ni pacat hutan

tp. ok lah dari lintah..sekali dy lekat, ketegaQ nk mampus..habis energy dah tarik, xnak lepas2 gak...eee...bila ingat balik dulu...mmg laa. xdgr ckp org tua ag, org ckp, jgn pegi bendang, nk pegi gak..
sekali naik kat kaki, tobat aku xnak pegi..haha
elok gak kene mcm tu, baru nk insaf..

ok,berbalik kpd kembara tu, alhamdulilah, semua berjaya dihabiskan dgn jayanya tanpa sebarang masalah..nk kata xseronok tu, xjugak..tp, boleh lah....
hehe..
kalau ada tawaran masuk ag, aku kene pk 2-3 kali kot..
bukan sbb pacar,
tp sbb kene panjat n turun bukit yg curam tu laa...
hahhaha
ok laa,
aku dah ngantuk ni,
mau tidur dulu..
salam sayang dari puteri umi dan abah ^__^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...