بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Selasa, 17 Mei 2011

movie time!!

salam...
pg ni, aku nk citer cket pasal citer yg aku kembali gilak padanya..
hehehe..
xlain xbukan,xbukan xlain..
citer
LORD OF THE RINGS laaa..
aku sukew citer2 yg cenggini..
i dont know why..
but i love it so much..
ok2..
berbalik pd citer LOTR,
kalu sape yg minat citer ni cam aku
korang mesti taw kenapa..
kalau yg xminat, xpe, aku xmarah..
hehe

citer ni ada 3 sekuel..kiranya bersambung2 lah..tp, part yg paling best mestilah yg ke-3..part kemuncak..bila white city diserang oleh makhluk2 yg hudus lagi jelik tu..eee..gelik dowww...hahaha..
ish2, syok sgt bercerita, lupa lak nk perkenalkan pelakon2 hebat dlm citer ni.
elijah wood yg comel g2, orlando bloom yg cute..cute ker??, ada liv taylor,ian mckleland,viggo mortensen, sean astin, sorang lagi ensem boy,david wenhem,dan miranda otto ,ehehe..mcm2 hal..
citer ni best ngn especially part orlando bloom tarik anak panah dy..
aku sukew..dy comel ngt dlm citer nih..
aku sukaaa..jatuh hati doww...heheeh..

aku ingat ag, aku pernah bercita2 bila aku ada lappy nt,a ku nk simpan citer ni dlm lappy aku, so skunk, dah ada dah..alhamdulilah..bila free jer aku tgk,,bila tgk jer, aku free. ekekeee..




kannn?? itu aku la, xtaw lak korang cam ne..my legolas...hehehe


ok, sesiapa yg tak taw ag citer nya, meh aku citer,. citer ni berkisah kan ttg sebentuk cincin..cincin ni mampu memberi kuasa yg maksima kpd pemakainnya dan mampu mempengaruhi org utk wat jahat..so, dipendekkan citer, si mr froddo ni tawarkan diri utk pegi musnahkan cincin ni kat satu tempat.. pelbagai halanhan dan dugaan yg terpaksa mereka tempuh utk kesana. lepas tu, masa pegi tumpang tidur kat perkampungan org bunian, frodo telah ditunjukkan oleh puteri tu apa yg akan jd masa akan dtg..so, pas tgk semuatu, dy jd takut dan amik keputusan utk pegi sorang sbb xnak kwn2 dy mati. pas tu,kawan dy sam ikut gak..pegilah mereka berdua ni. pas tu, dlm masa yg sama bandar putih akan diserang oleh puok2 udoh ni..si legolas ngn aragon n sorang ag, lupa nama dy pegi mintak tlg ngn roh2 pahlawan.
n dipendekkan citer, hepi ending ler..malas ak nk citer byk2..tgk sendiri lg syok..
hehe


k la, nt kita jumpa ag..utk sambungan seterusnya..
k
salam sayang dari puteri abah dan umi ^__^



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...