بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Khamis, 4 November 2010

...are-ku daN diLemMa...


hari ini,tanggal 4 hb nov 2010, aku benar-benar berada di ambang dilema yg berpanjangan..balik dari kubang pasu bg membantu insan2 dlm kesusahan,aku menerima sedikit khabar duka..jadual peperiksaan final aku di tunda tarikhnya kepada selepas hari raya aidil adha.agak tensionnya kepala otak aku..maknanya disini,cuti aku hy sekejap sahaja..

perghhh..agak tertekan waktu ini...hy ALLAH yg tahu..aku bukan xnak balik,cuma kalau balik, aku takut xstudy je..aku bila dah balik,automatik banyak main n tgk tv..xkan sentuh buku punya..hurmmm..entahlah...tp,kalau xbalik,banyak risikonya pulak..pertamanya,ada terdengar ura2 yg menyatakan sume mknn akan habis bekalannya.pas 2,nk mkn apa ni...pas 2 lak,aku dapat tahu cerita ttg org lelaki yg masuk ke asrama pmpuan..meremang bulu roma ku..

masalahnya,kalau balik pun,belum tentu dapat lepas balik..air banjir merata2..
mmg dilemma...smapai saat ini,5 hb nov 2010 jam 12.11.aku masih belum dapat membuat keputusan yg tepat.YA ALLAH,bantulah aku...hambaMu yg lemah ini..lindungilah aku dari segala mara bahaya dan dari kejahatan manusia,jin ataupun syaitan..amin...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...