بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Isnin, 8 November 2010

~~~HURMMM~~~

aduss...setelah pk punya pk..aku ade nk balik kot walaupun kejap..tp,masalhnya,aku selalu bergantung dgnbas dalam..agak mencabar bila fikirkan nk balik ngn bas luar..dah la xbiasa..tp,aku sepatutnya kene berdikari jugak ini tidak,asyik2 bas dalam,cket2 bas dalam..bila masa nk berdikari kalau macam tu...emmm...satu lagi masalah pulak,xtahu nk naik bas apa...mara liner ke? Erkk,mara liner ada wat perkhidmatan bas sampai kelantan ke? haishhh,xmau la,kan jd superman lak,asyik terbang aje n bas 2 konfirm penuh ngn muntah aku...euwwww!!..
segala-galanya mmg merumitkan..dah la aku dah sengkek sekarang ni..sabar je la..bila dah dapat tiket pon,masalah nk kuar balik ke changlun lak nt..kalau siang xpe la..buatnyer dapat tiket malam,mcm mana? naya aku...dah la sorang2..kalau ada partner xpe lagi...s0, nk xnak,kalau nk balik kg,mmg aku kena lalui jugak sume ni walau mcm mana payah pon..tea'ah..u can do it!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...