بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Ahad, 7 November 2010

[S][U][N][Y][I]

Merenung ke luar tingkap, hatiku menjadi sayu,takut,risau..sumenya bercampur-baur..penghuni2 kolej petronas sumnyer dah balik ke rumah masing2..sangat sunyi ku rasakan..tambahan puka rumate aku juga telah beberpa hari balik ke kampung halamannya..begitu juga yg lain2..hy tinggal beberapa org yang masuh stay di blok ini...sangat sunyi kurasakan..kemeriahan sebelum ini tiada lagi..tiada sesiapa yang ingin menemani aku...hy la fb dan blog yg menjadi teman aku kini...ty byk soal lapy aku bersedia dan setia berkhidmat untuk aku..bayangkan lah kalau lapy x ada..
dah lah nak study pun mmg xda hati langsung...

nak menangis juga rasanya...aku sudah terbiasa berkawan,bising2,bercakap..tp,tiba2 aku kene diam...membisu..hanya jari -jemari ku yg galak menari di atas lappy...aku sangat rindukan family kat rumah sekarang..nk balik ngn x sama banyak..xtaw la...lama dah xjumpa diorang..lagi2 si bongsu 2..nk call ,aku takut xkuat..kan xpasal2 menangis...biasalah,budak manja..si dia pun masih kat kem..aku xtaw nk ngadu kat sape skrg...selalunya,dialah akan setia menemani aku bila aku kesorangan..awk,cepatlah balik,sy rindukan awk..temankanlah sy....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...