بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Rabu, 10 November 2010

~~~sedey~~~





































ni contoh2 iklan tu..bukan nk promote produk 2,tp,itulah kenyataan==
semalam aku terbaca satu blog hamba ALLAH ni..xtaw la dy kaut kat mana fakta2 bodoh piul dy tu..mmg aku sangat2 sakit hati dengan fitnah dy 2..kalu btl benda 2,xdelah aku kisah..aku leh terima..tapi2 awl2 lagi mmg dah terang2 dy fitnah rakyat kelantan.sejak bila pulak negeri kami nk tayang banner cam mengong 2..setahu aku dan melalui apa yg aku lihat2 seluruh kelantan,sume model2 iklan nye perlu pakai tudung...even nk wat program tv pon,semua artis2 n pengacara2 nyer kene pkai tudung..artis perepmuan nk wat persembahan kat sini? lagi lah xboleh..
tp,aku xfaham sesetengah manusia ni..kenapa hati terlalu busuk?? dgn suke dan tanpa rasa bersalah menabur duri2 fitnah..aku xsanggup baca sampai abis kerana aku sanagt2 geram dan sakit hati..aku sempat jugak tgk 2 - 3 komen,mmg sama2 mengong...dan aku tgk jugak komen2 rakyat kelantan,ada yg aku stuju...tp,btl jugak kan? dy nk ckp cam g2 tu,dy penah pegi ke kelantan?? tp,akuase,lepas dari hak ni,dy xkan berani pun u sebut perkataan "kelantan'.dah kecut perut la 2..senang je nk taw org 2 benar atau tidak..emm,ape pun aku xnk ckp byk..moga org2 cam mengong ni akan diberi taufik dan hidaholeh ALLAH yg esa..bak kata nenek aku,'Tuhan yakni ALLAH itu,bukan 2 atau 3..DIA hanya satu..'

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...