بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 12 Jun 2011

=__=

salam...
kalau bolehkan, aku nak tanya semua org,..aku ni baik ke jahat..tp,seseorang penah kata kat aku, org baik xkan kata dia baik, mmg betul, tp aku bukan nka puji diri sendiri,...apatah lagi nak berlagak,tp aku rasa aku sudah cukup baik..tp, kenapa kebaikan aku tu xdihargai? dipandang sepi?aku xheran dgn penghargaan, tapi aku ni manusia biasa, tolong jgn buat aku macam sampah..jgn perlakukan aku mcm xpernah wujud..bila kau perlukan aku, kau dtg, bila kau dah xperlu, mcm tu je kau buat aku??? sungguh, aku rasa cukup terhina....kawan semacam apa lagi yg dia perlukan?

mahu saja aku menangis,tp buat apa aku nk bazirkan air mata utk org yg xtahu nk hargai ketulusan dan keikhlasan kita dlm persahabatan? kalau aku yg salah, aku minta maaf, tp, aku mahu tahu, apakah salah aku pada kau?? hati aku memberontak...memikirkan apa yg telah berlaku...emm..mmg, aku tahu, aku bukan sesiapa pun, aku dah xde makna ag pada kau...aku bukan nak putuskan silaturahim dgn sesiapa, tp, sudah terang dan nyata itu adalah keinginanmu..
aku doakan yg teabaik utk mu..biar aku pergi saja dr hidup mu...semoga kau kan bahagia dan dirahmati ALLAH...




sincerly.
***fatihatulzahra***

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...