بسم الله الرحمن الرحيم.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG

C cantik & C hensem ^__^

kata- kata aluan dari pemilik syarikat

*TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJENGAH KE PAGES YG X SEBERAPA INI...
*PAGES INI DIBINA BERTUJUAN HANYA UNTUK LUAHAN HATI,FIKIRAN,CAMBAHAN IDEA PEMILIK SAHAJA
* PENDEK KATA HANYA UNTUK SUKA2 N HEPI2 SAJA
*TAK MAHU GADUH2 YER?
*PEACE NO WAR..(^__^)V

Sabtu, 4 Jun 2011

isu video klip

salam..
skrg kan duk bising2 n jadi topik perbualan hangat kat blog2 yg gambit saifullah ni melancarkan perang ke atas blogger2..
ni pendapat jujur aku la..
lelaki ni mmg xpatut la..
bodoh sombong..
dah terang- benderang apa yg dy wat tu salah,
xmau mengaku, mintak maaf,
sebaliknya, siap kutuk2 org yg tegur dy tu sbg anjing..??
astaghfirullahalazim..
gambit anjinggambit anjing
thanks beautiful nara for the images

agak kurang ajar kan? mcm ni ke atitude seorang lelaki islam yg bernama saifullah 'pedang ALLAH'?? Jika beginilah, maka xselayaknya dy memegang nama ini..seorang 'perosak' agama sendiri..aku nk komen lebih pun xreti..tp, berdasarkan yang aku baca melalui komen2 bloggers lain yg lebih pro dan berpengalaman, mmg si gambir ni melampau..mmg aku belum tgk klip tu, dan aku xteringin pon nk tgk.tp, berdasarkan gambar drpd video tu, sudah menampakkan keterlampauannya..aku malas nk komen panjang2, cuma sama2 kita berpesan ke arah kebenaran..amar makruf,nahi mungkar..semoga kita sama2 dipelihara oleh ALLAH s.w.t dari sebarang bala dan semoga gambit saifullah ni insaf n diberi petunjuk oleh yg Esa..amin..

salam sayang dari puteri umi dan abah..^__^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...